2013. márc. 25.

papírzacskóból játékautóparkoló

PAPÍRZACSKÓBÓL JÁTÉKAUTÓPARKOLÓ
korosztály: 2+
kellékek: papírzacskók, olló/sniccer, vonalzó, ragasztó
elkészítési idő: kb. 6 p/db
ötlet, kivitelezés: animam




















Talán nem túl tartósak, de legalább újrafelhasznált papírzacskókból készültek és lassan két hónapja szolgálnak rendületlenül ezek a kis parkolók, kölök nagyon szereti! A további képeken látszik a munkamenet.


Nektek is rengeteg papírzacskótok van? Olyanok is, amelyek nem alkalmasak ajándékozásra? Na most vegyétek elő őket.:)

Elővettem egy vágólapot (karton is megteszi), rá a papírzacskót, majd ráhelyeztem a zacskó 'duplás részére' méretvétel céljából az egyik kisautót (egyenparkolókat is csinálhatunk: akkor csak azonos szélességű csíkokat kell mindegyik zacskóból lenyesni). Utána a csík hosszanti részéből is vágtam. Mikor kinyitottam a levagdosott zacskósarkot, a zacskó oldalrészét (ami a parkolóház hátfala lesz) felére lerövidítettem (ollóval levágtam), majd a két másik laprészt tető formára hajtva összeragasztottam. Gyorsan kész lett, állandó használatban van, szuper!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése