2013. febr. 27.

gyerek függőágy hordozókendőből

GYEREK FÜGGŐÁGY HORDOZÓKENDŐBŐL
korosztály: 0+ (3 éves korig)
kellékek: kb. 5 m-es (rugalmas) kendő,
stabil asztal
elkészítési idő: 3 p
játékidő: 45 p
ötlet: Inspirációk Magazin
kivitelezés: animam
Fokozott szülői felügyeletet igényel!































Annyira egyszerű, hogy majd' a homlokomra csaptam, mikor megláttam: a fenének kellett nekünk babahintát venni!... Azt mondjuk biztos nem garantálja senki, hogy a rugalmas kendőm rugalmas is marad, ha így használom, de egyszer-egyszer megéri az élvezetet. Őrületesen tetszett a gyerekeknek!
Szerintem csecsemőnek sem káros (cáfolja meg valaki szakember) - én figyeltem, hogy a pici feje feljebb legyen, mint a lába. Azért a nagyobbakat se hagyjuk ezzel egyedül!

Ennél a kendőnél, mikor felkötöttem, kiderült, hogy annyira meg kell húznom, amennyire csak tudom (az asztal alját érintette az alsó anyagrész), mivel a nagyobb gyerkőc 13 kilóját csak így bírta el. A derékrészhez raktam a kendőnek azt a felét, amin a zseb van (a dupla anyag miatt így strapabíróbb a hintázásnál), az asztal felett pedig elég volt egy egyszerű kettőst kötni. Mivel az alul fekvő gyerek úgyis lefelé húzza a csomó két szárát, így az a lehető legjobban összeszorul.

Beszálláskor lehúztam az anyagot, Muszmusz betette a fenekét és utána fordult bele. Kiszállásnál ugyanígy segítsünk, a lábát tegye ki először, aztán jöhet a többi, vigyázzunk a felcsapódó kendővel!
Hát jó mulatást, nekünk egy vidám délután elment azzal, hogy ebben fekve kellett meggyógyítani a láthatatlan sebeket.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése