2013. febr. 25.

fényképes családfa

FÉNYKÉPES CSALÁDFA
korosztály: 1+
kellékek: nagy, üres falfelület,

színezőpaszta, fényképek
grafit, radír az előrajzoláshoz,
fúrógép, csavarok, tiplik, képkeretek,
elkészítési idő: kb. 1 hét
(
napi pár órában)
ötlet, kivitelezés: regi































Kiválóan lehet tanulni, tudatosítani a családi kapcsolatokat.

Hozzávalók: a színezőpaszta festékboltban beszerezhető, tempera állagú festék; nagy, üres falfelület, színezőpaszta, fényképek, grafit, radír az előrajzoláshoz, fúrógép, csavarok, tiplik, képkeretek

Elkészítés:
Papíron méretarányosan megterveztem a fát, a fényképek helyeivel. 16 részre osztottam a falfelületet, így sokkal könnyebb volt felrajzolni. Szerencsére a puha radír minden rossz vonalat eltüntet a falról, ha nem túl erősen nyomjuk rá.:) A felvázolás után először a törzset és az ágakat festettem meg. Maga a felrajzolás kb. 3 óra, a kifestés pedig kb. 2 óra volt. Ezután bemértem a csavarok helyeit - figyelembevéve, hogy álló vagy fekvő kép lesz-e. Nálunk nagyon kemény a vakolat, ezért nem játszott a szöges variáció. Jött a fúrás, ami kihívásnak tűnt, mert még sose próbáltam. Annyira nem volt vészes.:) 26 csavart kellett befúrni. Tündi is velem volt a fúrásnál, és rábíztam a tiplik betevését, amit annyira élvezett, hogy nem is félt a fúrógép hangjától. Felakasztottam a képeket. A leveleket hagytam a végére. A levelek felfestése kb. 4 óra volt. Nem egyfolytában csináltam; délutáni alvások alatt tudtam haladni, és egy hét alatt készültem el vele. Óriási volt a sikere. A tesóink vannak legalul és legfelül a dédik (Tündinek már ükszülők). Jó érzés elmenni mellette. Ránkmosolyog az egész család.:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése