2012. nov. 6.

hegyimentő állomás

HEGYIMENTŐ ÁLLOMÁS
korosztály: 2+
kellékek: erős kartonpapír, közepes méretű doboz, színes
papírok, egy kevés drót, kis anyag darabok, stiftes ragasztó,
ragasztópisztoly
elkészítési idő: 30 perc
kivitelezés: mágnes























Akinek a tűzoltó állomás mellé hegyimentő állomást is követel a gyereke... :)

 
Egy közepes méretű dobozt (én egy zsebkendős doboz felét használtam) bevonunk barna papírral, majd szintén barna papírral bevont kartonpapírból tetőt is készítünk neki. Érdemes egyébként belepróbálni a leendő lakóját, hogy méretarányos legyen. A doboz eleje legyen nyitott, hogy lehessen benne játszani. A házikó belseje eléggé minimalista lett: egy ágy, egy fotel és egy asztal kapott benne helyet, de ha ennél többre vágyna a hegyimentő, akkor átmegy majd a tűzoltókhoz. :) A bútorokat színes papírral bevont kis karton darabokból készítettem el és ágyneműt kis anyagdarabokból ragasztottam az ágyra. A tetőn helyet kapott még egy drótból hajlított antenna is. A kész házikót ráragasztottam egy nagy kartonlapra úgy, hogy a ház mellett elférjen a helikopter leszálló is, amit piros filctollal rajzoltam meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése